19 december 2009 mina vänner

istället för att röja skiten ur mig själv så tittade jag och mammsen på alive när de uppträdde i missionskyrkan i torsdagskväll. det var ashärligt! lovisas solo var fan det bästa. inte så att man blir förvånad dirkekt c; well, efter det sköna gunget så körde mammen och jag vidare till mats, sandra och ELLEN! söt tjej, söt tjej!

 sen fick jag skjuts till mistake's repa och åkte med niclas till ica maxi och sen hem till honom för att sussilulla. jamen, julspex i aulan nästföljande dag, SVINROLIGT! really! garvade nästan ihjäl mig när micke öhman skuttade ut på scen som edward cullen, HAHA! kan inte bli mer fel :p sjukans kul var det som sagt och jäkligt välgjort må jag säga, sjukt att lärare kan vara så alerta jö c:

ska snart börja göra mig i ordning tror jag, har ännu inte hittat outfiten för kvällen så jag får gå på't nu igen :)
innan jag nu sparar och publicerar detta inlägg så kommer här lite reklam:


LIVE PÅ HAMNPLAN IKVÄLL 22.00 - 02.00! awesomeness in a jellybucket!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0